برگزاری رویداد ملی «چفیه های بهشتی 2» در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رویداد ملی «چفیه های بهشتی 2» مقارن با هفته دانش آموزی در آبان ماه در مراکز غیردولتی در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد، عبدی صفایی نیک، رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شامگاه، 30 مهرماه با بیان اینکه تفاهم نامه ای بین سازمان بسیج دانش آموزی، سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی به منظور توسعه پایگاه های بسیج دانش آموزی و همه مدارس غیردولتی و هیئت امنایی بالای 150 نفر منعقد شده است، گفت: این تفاهم نامه به شهرستان ها و مناطق برای آگاهی بخشی به مدارس غیردولتی و هیئت امنایی استان ارسال شده تا پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس راه اندازی شود.

وی افزود: تبیین و تشریح مأموریت های بسیج دانش آموزی به فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج دانش آموزی این مدارس با هدف کنشگری نوجوانان بسیجی در راستای گفتمان مقاومت و امتداد راه سید مقاومت بخشی از اهداف توسعه پایگاه های بسیج دانش آموزی است.

رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رویداد ملی چفیه های بهشتی 2 مقارن با هفته دانش آموزی در آبان ماه برگزار می شود. در هفته بسیج دانش آموزی ضروری است مدارس بیش از 100 نفر برای برگزاری این رویداد ملی اقدام کنند، همایش استانی فرزندان مقاومت در مدرسه دخترانه متوسطه اول غیر دولتی شایستگان روز چهارشنبه، 9 آبان ماه برگزار می شود.

صفایی نیک با بیان اینکه دوره جدید اردوی راهیان پیشرفت و امید مدارس هیئت امنایی و غیردولتی متوسطه دوم در سال تحصیلی 1404_1403 طی سه نوبت و در تاریخ های دوم و سوم آبان ویژه پسران، 23 و 24 آبان ماه و همچنین هفتم و هشتم آذرماه ویژه دانش آموزان دختر برگزار می شود، اظهار کرد: شهرستان ها و مناطقی که مدارس هیئت امنایی و غیردولتی دارند براساس سهمیه ای که به آنها اعلام خواهد شد، اقدام خواهند کرد. شرایط برگزاری اردو طی بخشنامه ای به شهرستان ها و مناطق ارسال شده است.

انتهای پیام

نظرات

captcha